الله گمشده انسان - انسان گمشده

با این ستاره ها راه را می توان پیداکردتجربه شهدا درکلام انان آشکار وبرای نسلها ی آینده بسیارمفید وانسان ساز است .

الله گمشده انسان - انسان گمشده

با این ستاره ها راه را می توان پیداکردتجربه شهدا درکلام انان آشکار وبرای نسلها ی آینده بسیارمفید وانسان ساز است .

وصیت نامه شهید محمد علی رجایی

وصیت نامه شهید محمد علی رجایی آخرین وصیت بیست روز قبل از شهادت، قبل از ترک خانه برای شرکت در جلسه‌ای مهم، همسر رجایی به او گفت: «پیشنهاد می‌کنم وصیت‌نامة جدیدی بنویسید. وصیت‌نامه قبلی را سال‌ها پیش نوشته‌اید.» رجایی به یادآورد که در سال ۱۳۵۲ قبل از این‌که به زندان برود، وصیت‌نامه‌ای نوشته بود و آن‌ روز، هشت سال از نوشتن آن وصیت‌نامه می‌گذشت. کمی فکر کرد. سپس کاغذی خواست تا وصیت‌نامه‌ای جدید بنویسد. او بر روی یک برگ کاغذ دفتر مشق بدون‌ این‌ که پاکنویس کند خوش خط و خوانا و بدون خط‌خوردگی و روان‌ و ساده وصیت‌نامه‌ای نوشت و آن را به همسرش داد. نکاتی که در این چند خط به آن‌ها اشاره‌ شده، بسیار قابل تأمل است: بسم الله الرحمن الرحیم این بنده کوچک خداوند بزرگ با اعتراف به یک دنیا اشتباه، بی‌توجهی به ظرافت مسئولیت از خداوند رحیم طلب عفو و از همه برادران و خواهران متعهد تقاضای آمرزش خواهی می‌کنم. وصیت حقیقی من مجموعه زندگی من است. به همه چیزهایی که گفته‌ام و توصیه‌هایی که داشته‌ام در رابطه با اسلام و امام با انقلاب تأکید می‌نمایم. به کسی تکلیف نمی‌کنم ولی گمان می‌کنم اگر تمام جریان زندگی مرا به صورت کتاب در‌آورند برای دانش‌آموزان مفید باشد. هر چه از مال دنیا دارم متعلق به همسر و فرزندانم می‌باشد. کیفیت عملکرد را طبق قانون شرع به عهده خودشان می‌گذارم. برادرم محمدحسین رجایی وصی و همسرم ناظر و قیم باشند. خدای را به وحدانیت، اسلام را به دیانت، محمد(ص) را به نبوت و علی و یازده فرزندان معصومین علیهم‌السلام را به امامت و پس از مرگ را به قیامت و خدای را برای حسابرسی به عدالت قبول دارم و از دریای کرمش امید عفو دارم. این مختصر را برای رفع تکلیف و تعیین خط ‌مشی برای بازماندگان و بر حسب وظیفه شرعی نوشتم وگرنه وصیت‌نامه این‌ بنده حقیر با این همه تحولات در زندگی در این مختصر نمی‌گنجد و مکّه، حج بیت‌الله بر من واجب شده بود امکان رفتن پیدا نشد. اینک که به لقاءالله شتافتم این واجب را یکی از بندگان صالح خداوند به عهده بگیرد. ثلث اموال به تشخیص بازماندگان به «خیرالعمل» صرف شود و اگر به نتیجه قطعی نرسیدند به بنیاد شهید بدهید. محمدعلی رجایی

وصیت نامه شهید 12 ساله

                   

نمایش تصویر در وضیعت عادی

وصیت نامه شهید 12 ساله






سال ۱۳۴۹ بود که در کرج بدنیا آمد. در خانواده ای مذهبی؛ اما بیشتر از 12 سال نتوانست سنگینی تن کوچکش را بر روح بزرگش تحمل کند و به اصرار، پدر و مادر خود را راضی کرد تا سرانجام در دوازدهمین سال زندگیش ابدی شود. وصیتنامه اش را قبل از اعزام مخفیانه در نواری ضبط کرد و در گوشه ای پنهان؛ که بعد از شهادتش بدست خانواده اش رسید.

فرازهایی از وصیتنامه شهید 12 ساله، شهید رضا پناهی


بسم الله الرحمن الرحیم

مَن طَلَبَنی وَجَدَنی وَ مَن وَجَدَنی عَرَفَنی وَ مَن عَرَفَنی عَشَقَنی وَ مَن عَشَقَنی عَشَقتُهُ وَ مَن عَشَقتُهُ قَتَلتُهُ وَ مَن قَتَلتُهُ فَعَلی دِیَتُه وَ مَن عَلی دِیَتُه وَ اَنَا دِیَتُه


هرکس من را طلب می کند می یابد مرا، و کسیکه مرا یافت می شناسد مرا، و کسیکه من را دوست داشت، عاشق من می شود و کسیکه عاشق من می شود، من عاشق او می شوم و کسیکه من عاشق او بشوم، او را می کشم و کسیکه من او را بکشم، خونبهایش بر من واجب است، پس خون بهای او من هستم.

هدف من از رفتن به جبهه این است که، اولاً به ندای "هل من ناصر ینصرنی" لبیک گفته باشم و امام عزیز و اسلام را یاری کنم و آن وظیفه ای را که امام عزیزمان بارها در پیامها تکرار کرده، که هرکس که قدرت دارد واجب است که به جبهه برود، و من می روم که تا به پیام امام لبیک گفته باشم. آرزوی من پیروزی اسلام و ترویج آن در تمام جهان است و امیدوارم که روزی به یاری رزمندگان، تمام ملتهای زیر سلطه آزاد شوند و صدام بداند که اگر هزاران هزار کشور به او کمک کند او نمی تواند در مقابل نیروی اسلام مقاومت کند. من به جبهه می روم و امید آن دارم که پدر و مادرم ناراحت نباشند، حتی اگر شهید شدم، چون من هدف خود را و راه خود را تعیین کرده ام و امیدوارم که پیروز هم بشوم.

پدر و مادر مهربان من! از زحمات چندین ساله شما متشکرم. من عاشق خدا و امام زمان گشته ام و این عشق هرگز با هیچ مانعی از قلب من بیرون نمی رود، تا اینکه به معشوق خود یعنی «الله» برسم. و بحق که ما می رویم که این حسین زمان و خمینی بت شکن را یاری کنیم و بحق که خداوند به کسانی که در راه او پیکار می کنند پاداش عظیم می بخشد. من برای خدا از مادیات گذشتم و به معنویات فکر کردم، از مال و اموال و پدر و مادر و برادر و خواهر چشم پوشیدم، فقط برای هدفم یعنی الله .....

نقاب آفلاین است   

 

پاسخ با نقل قول


وصیت نامه شهید مهندس مهدی باکری فرمانده لشکرعاشورا

وصیت نامه

وصیت نامه شهید مهندس مهدی باکری



یا الله،‌یا محمد،یا علی،‌یا فاطمة زهرا،‌یا حسن،یا حسین،‌یا مهدی (عج) و تو ای روح الله و شما ای پیروان صادق شهیدان.
خدایا چگونه وصیت نامه بنویسم در حالی که سراپا گناه و معصیت و نافرمانی ام. گرچه از رحمت و بخشش تو ناامید نیستم ولی ترسم از این است که نیامرزیده از دنیا بروم. می ترسم رفتنم خالص نباشد و پذیرفته درگاهت نشوم. یا رب العفو، خدایا نمیرم در حالی که از ما راضی نباشی. ای وای که سیه روز خواهم بود.خدایا چقدر دوست داشتنی و پرستیدنی هستی! هیهات که نفهمیدم. یا ابا عبدالله شفاعت! آه چقدر لذت بخش است انسان آماده باشد برای دیدار ربش ، و چه کنم که تهیدستم،خدایا تو قبولم کن.
سلام بر روح خدا، نجات دهنده ما از عصر حاضر، عصر ظلم وستم، عصر کفر و الحاد،‌عصر مظلومیت اسلام وپیروان واقعی اش. عزیزانم شبانه روز باید شکرگزار خدا باشیم که سرباز راستین صادق این نعمت شویم و باید خطر وسوسه های درونی ودنیا فریبی را شناخته و بر حذر باشیم که صدق نیت وخلوص در عمل ،تنها چاره ساز است.
ای عاشقان اباعبدالله بایستی شهادت را در آغوش گرفت،گونه ها بایستی از شوقش سرخ شود و ضربان قلب تندتر بزند. بایستی محتوای فرامین امام را درک و عمل نمائیم تا بلکه قدری از تکلیف خود را در شکر گزاری بجا آورده باشیم.
وصیت به مادرم وخواهران و برادرانم و اهل فامیل بدانید اسلام تنها راه نجات و سعادت ماست،همیشه بیاد خدا باشید و فرامین خدا را عمل کنید،‌پشتیبان و از ته قلب مقلد امام باشید،‌اهمیّت زیاد به دعاها و مجالس یاد اباعبدالله و شهدا بدهید که راه سعادت و توشه آخرت است. همواره تربیت حسینی و زینبی بیابید و رسالت آنها را رسالت خود بدانید وفرزندان خود را نیز همانگونه تربیت کنید تا سربازانی با ایمان و عاشق شهادت و علمدارانی صالح وارث حضرت ابولفضل برای اسلام ببار آیند. از همه کسانی که از من رنجیده اند و حقی بر گردن من دارند طلب بخشش دارم و امید دارم خداوند مرا با گناهان بسیار بیامرزد.
خدایا مرا پاکیزه بپذیر
مهدی باکری ه شهید مهندس مهدی باکری

وصیت وعکس شهید

 

نمایش تصویر در وضیعت عادی نمایش تصویر در وضیعت عادی

نمایش تصویر در وضیعت عادینمایش تصویر در وضیعت عادینمایش تصویر در وضیعت عادینمایش تصویر در وضیعت عادینمایش تصویر در وضیعت عادینمایش تصویر در وضیعت عادینمایش تصویر در وضیعت عادینمایش تصویر در وضیعت عادینمایش تصویر در وضیعت عادینمایش تصویر در وضیعت عادینمایش تصویر در وضیعت عادی نمایش تصویر در وضیعت عادی

 

 نمایش تصویر در وضیعت عادینمایش تصویر در وضیعت عادینمایش تصویر در وضیعت عادی

 

 

  

   

 

بسمه تعالی زندگی نامه پاسدار اسلام شهید محمود اطلاعات عملیات لشکر41ثارالله سن22شهادت عملیات خیبرسال1362 جزیره مجنون (خاک عراق) ۲۵روزبعدازازدواج درجزیره مجنون هنگامی که درشب برای شناسایی رفته بودند دشمن درتاریکی منور زدومحموددیده شد وازناحیه پهلووپامرداصابت قرارگرفت پیکرش درخاک عراق ماند وصدام جزیره رازیرآب گرفت درایام ییروزی انقلاب اسلامی هم توسط شاه دوستها کتک خورد گل سرسبد بچه های خانه بودپدر ومادر همچون یعقوب درفراق یوسف چشم انتظار آمدن اوبودندتااینکه دارفانی راترک کردند وتاامروزجنازه او به وطن برنگشته است علاقه زیادی به حضرت صاحب الزمان داشت اهل زیارت عاشورا بود واین شعررازمزمه میکرد:برمشامم می رسد هرلحظه بوی کربلا بردلم ترسم بماند ارزوی کربلا تشنه اب فراتم ای اجل مهلت بده تا بگیرم دربغل قبرشهید کربلاوقتی هم که شهید شد درحجله ای که برای اوبسته بودند نواراین نوحه رامیخوان:یاران چه غریبانه رفتند ازاین خانه هم سوخت شمع ما هم سوخت بروانه بسم الله الرحمن الرحیم قال رسول الله صلی الله علیه واله :سزاوار نیست برای مردمسلمان شبی راسحرکند مگراینکه وصیت نامه اش زیر سرش باشد.

وصیت نامه شهید: بسم الله الرحمن الرحیم ولاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتابل احیاْءعند ربهم یرزقون .

بایاد ونام خداوشهادت بریگانکی اووشهادت بررسالت فرستاده اومحمدبن عبدالله صلی الله علیه واله وسلم وشهادت برولایت علی ابن ابی طالب علیه السلام چند کلامی بعنوان وصیت نامه عرض میکنم. اگرچه خودرابیشترازهرکسی محتاج پند ونصیحت می دانم. قبل ازسخن ازخداوندمنان تمنا میکنم؟قدرتی به بیان منعطافرماید که بتوانم اززبان یک شهید دست به قلم ببرم. چراکه جملات من اگرلیاقتی پیداشدوموردعفوورحمت الله قرارگرفتم وتوفیق وسعادت شهادت راپیداکردم تحت عنوا ن پرافتخارترین وصایای شهید خوانده می شود وکلام یک شهیدبامعیارهاو شناختی که او ازالله ییدا نموده درزمان نوشتن این وصیت نامه ازمغزقاصر من فرسنگها فاصله دارد حقیر چیزی برای گفتن یا نوشتن ندارد وانچه هست پیام خون شهیدانی است که من رسالت رساندن پیام انها رابردوش خود احساس می کردم. خدایا برای رضای توقدم درراه مبارزه گذاشتم. خداوندا مراجزو سربازان امام زمان قراربده خدایا :اینک می خواهم درعملیات والفجروبارمزیازهرا شرکت کنم ازتو ییروزی ویاری می خواهم خدایا:اگردراینراه شهید شدم دراین عملیات شهادت وپیروزی برای من افتخاراست پس خدایا گناهان مراببخش ومرابادیگرشهدا محشوربگردان ای خدا: تنهابه توامید بسته ایم وتنهاازتویاری می طلبیم ای امام عزیز:مارزمندگان جان خودرامی دهیم درخون خود می غلطیم تااسلام جاودان باشد ای امام یک جان داریم این جان راهم فدا میکنیم باشد که مورد توجه خداقراربگیریم حال پیامی برای امت شهید پرور داریم:ای ملت ماباتمام توان به قلب دشمن حمله می کنیم وباخون خودسیل جاری می کنیم ازشما ملت قهرمان می خواهم که ادامه دهنده راه شهیدان باشید ونکذارید یزیدیان خون این شهیدان رابایمال کنند. هراسلحه ای که ازدست رزمنده ای افتادبرشماست که ان رابردارید.ای برادر ای همرزم به میدان نبرد بروکه سرزمین شهادت طلب خوزستان در انتظار توست .برو به سرزمین کربلا تاچگونه زیستن راازسرورشهیدان بیاموزی ومن دنبال توخواهم امدوتراتنها نخواهم گذاشت .باتوبه خانه عشق می ایم تادرمیان اتش به ملکوت الهی بپیوندم .اری این است زندگی باشرافت زندگی دربیابان خوزستان میان رگباردشمن ودرکنارلاله های به خون غلطیده. نه ان زندگی درتجملات ومادیات ودرکنارکاخهاو اگرتکه تکه ام کنند اگرزبانم راببرند اگرانکشتانم رابند بند کنند اگرچشمهایم راسوراخ کنندواگرروده هایم راازحلقوم خشکیده ام بیرون اورندهرگزتسلیم نخواهم شد.         اسلام پیروزاست.

ای دوستان وبرادران حزب الله اکرازمن خطائی دیدیدوناراحتتان کرده ام مراببخشیدوازشما می خواهم علی وار وحسین گونه وخمینی مانند علیه دشمنان داخلی وخارجی بجوشیدودست ازیاری امام عزیزمان برنداریدکه می دانم برنمی داریدواین انقلاب رابه سرتاسر گیتی وجهان برسانید ای همرزمان پاسدارم:اسلحه تان رادرراه احیاءحق بکارببریدوتوکل برخدا کنیدوازقدرت طلبی واوازه جوئی ببرهیزید وافراد منافق وافرادی که فقط شعار میدهند ولی هیج عملی ندارند ازخودبرانیدومانندحسین که صاحب فضیلت بود باشیدودرمقابل زور وزورگو قدعلم کنیدوپیوند خودراهرچه بیشترباروحانیت وحوزه مستحکم تر کنید. وفقرفرهنگی وضعف ایدئولوژی راباکمک حوزه برطرف کنید .پدرومادر عزیزخیلی دوستتان دارم ولی خداواسلام رابیش ازشما دوست دارم. دوست ندارم درمرگم گریه کنید.ازامام سرمشق بگیریدوچون کوه استقامت کنید ولحظه ای ازیادونام خدا غافل نشویدواگرخواستید درغم من بگریید به یادحسین ویارانش بگریید وازشما می خواهم درتربیت خواهروبرادرانم بیشتر کوشش کنید واگرامکان داشت دوبرادرم محمد وحسین را به حوزه بفرستید. انشاءالله همسرم امیدوارمدرطول مدت کمی که باهم بودیم اگر در مواردی بدی ازمن سرزده مراببخشیدوبرایمازخداطلب امرزش کن اگرمن شهیدشدم برخودببال برایم اشک نریز توهمسر یک سربازی توهمسریک پاسداری توهم مانندزینب بردبارباش اگرفرزندم سالم بدنیا امد ودختربودنامش رازهراءواگربسربودمحمد انتخاب کنید وارزوی من این است که چنین تربیت شود که لیاقت خدمتگذاری به ساحت مقدس امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف راداشته باشد ازکودکی به بندگی خداوعبادت تشویقش کنیدووقتی بزرگ شد جهت تحصیل علوم دینی (اسلامی)به حوزه بفرستیدوبه اوبگوئیدپدرت علاقه زیادی به روحانیت داشت روحیه شهادت طلبی رادراو زنده کنید . برادران وخواهرانم:دوست دارم اسلحه ای که من برای یاری اسلام وامام عزیز وقرآن برداشته ام اگرافتاد شمانگذارید روی زمین باشد اورابرای یاری اسلام بردارید سلام برامام مستدام باد انشاءالله امام ورزمندگان اسلام را ازدعای خیرفراموش نکنید وازخدای بزرگ بخواهید مراببخشدوبرای گناهانم امرزش طلب کنید. همسرم وپدرومادرم:جیزی که مهم بود وداشت یادم می رفت:اینکه من چندروزروزه قضا ونمازقضادارم وازوشما می خواهم که برایم بجا ارید 31 11 1362دردشت عباس

هنگام حرکت به سوی کربلاو انشاءالله هنگام حرکت برای عملیات "قریب22روزقبل ازشهادت"

وصیتنامه سردار شهید مداح اهل بیت ( ع )شهید حاج سید مجتبی علمدار

بسم الله الرحمن الرحیم
وصیتنامه سردار شهید اسلام مداح اهل بیت ( ع )
جانباز شهید حاج سید مجتبی علمدار


شهادت میدهم و پسندیده ام خدا را به پروردگاری و اسلام را برای دینداری و محمد ( ص ) را به پیغمبری و علی ( ع ) را به امامت و حسن ( ع ) و حسین ( ع ) علی ( ع ) و محمد ( ص )وجعفر ( ع ) و موسی ( ع ) و محمد ( ع ) و علی ( ع ) و حسن ( ع ) و قائم آل محمد مهدی موعود ( عج ) را امام و پیشوایان بر حق و رهبران اسلام بعد از پیغمبر ( ص ) از دشمنانش بیزارم و دوستانشان را دوست دارم .                                                                   
اولین وصیت من به شما راجع به نماز است چیزی را که فردای قیامت به آن رسیدگی می کنند نماز است پس سعی کنید در حد توانتان نمازهایتان را سر وقت بخوانید و قبل از شروع نماز از خداوند منان توفیق حضور قلب و خضوع در نماز طلب کنید به همه شما وصیت می کنم همه شمائیکه این صفحه را می خوانید قرآن را بیشتر بخوانید بیشتر بشناسید بیشتر عشق بورزید بیشتر معرفت به قرآن داشته باشید بیشتر دردهایتان را با قرآن درمان کنید سعی کنید قرآن انیس و مونستان باشد نه زینت دکورها و طاقچه های منزلتان بهتر است قرآن را زینت قلبتان کنید به دوستان و برادران عزیزم وصیت می کنم کاری نکنند که صدای قربت فرزند فاطمه ( س ) ( مقام معظم رهبری ) را که همان ناله غریبانه فاطمه ( س ) خواهد بود به گوش برسد همان طوری که زمان امام خمینی ( ره ) گوش به فرمان بودید و در صحنه های انقلاب حاضر و آماده ایثار از جان و مال و زندگی جهت هر چه بارورتر شدن درخت تنومند اسلام ناب که 1400 سال پیش بدست توانای خاتم پیغمبران محمد بن عبدالله ( ص ) کاشته شده و با خون فاطمه زهرا( س ) بین درب و دیوار و عرق خون آلود پیشانی حیدر ، جگر پاره امام حسن ( ع ) در میان تشت ، بدن پاره پاره و رگ بریده حلقوم ابی عبدالله ( ع ) و خونهای جاری شده از ابدان شهدای کربلا و کربلای ایران آبیاری شد باشند نگذارید که آن واقعه تکرار شود ! حتما می پرسید کدام واقعه ؟ همان واقعه ای که بی بی فاطمه زهرا ( س ) نیمه دل شب دست به دعا بردارد که اللهم عجل وفاتی همان واقعه ای که علی ( ع ) از تنهایی با چاه درد دل کند همان واقعه ای که امام حسن مجتبی ( ع ) را سنگ بزنند و آنقدر مظلوم و غریبش کنند که بعد از مرگش جنازه اش را تیرباران کنند ، همان واقعه ای که امام حسین ( ع ) فریاد بزند ( هل من ناصر ینصرنی ) فقط پیکرهای بی سر شهداء تکان بخورد همان واقعه ای که امام صادق ( ع ) بفرمایند : به تعداد انگشتان یک دست یار و یاور واقعی ندارم همان واقعه ای که ... و نهایتا همان واقعه ای که امام خمینی ( ره ) بگویند : من جام زهر نوشیده ام و ناله غریبانه ( اللهم عجل وفاتی ) او فاطمه ( س ) را به گریه آورد !!!                                
شیعه هل مسلمونا ، حزب اللهی ها ، بسیجی ها و ... نگذارید تاریخ مظلومیت شیعه تکرار شود .                                                                                
بر همه واجب است مطیع محض فرمایشات مقام معظم رهبری که همان ولی فقیه می باشد ، باشند چون دشمنان اسلام کمر همت بستند و ولایت را از ما بگیرند و شما همت کنید متحد و یکدل باشید تا کمر دشمنان بشکند و ولایت باقی بماند وصیت می کنم مرا در گلزار شهدای ساری دفن کنید و تنها امید من که همان دستمال سبزی است که همیشه در مجالس و محافل مذهبی همراه من بوده و به اشک چشم دوستانم متبرک شده را بر روی صورتم بگذارند و قبل از آنکه مرا در قبر بگذارند مداحی داخل قبرم برود و مصیبت جد غریبم فاطمه زهرا ( س ) و جد غریبم حسین ( ع ) را بخواند .      
به شب اول قبرم نکنم وحشت و ترس                   
چون در آن لحظه حسین است که مهمان من است 
و از مستمعین گرامی می خواهم که اشک چشمشان را داخل قبر من بریزند تا در ظلمت قبر نوری شود و این را باور کنید که از اعماق قلبم می گویم : ( من از ظلمت قبر و فشار قبر خیلی می ترسم شما را به حق پنج تن آل عبا تا می توانید برایم دعا کنید و نماز شب اول قبر را برای من بخوانید و زمانی که زیر تابوت مرا گرفتید بسوی آرامگاه می برید تا می توانید مهدی ( عج ) و فاطمه ( س ) را صدا بزنید ... )                                                                              
کی واهمه دارد ز مکافات قیامت آنکس که بود در محشر به پناه        ایران بلاگ

سردار شهید اسلام سید مجتبی علمدار فرزند سید رمضان

وصیت نامه شهیدمحمود

  

نمایش تصویر در وضیعت عادی نمایش تصویر در وضیعت عادینمایش تصویر در وضیعت عادی

بسمه تعالی      زندگی نامه پاسدار                                               

اسلام شهید محمود  اطلاعات عملیات لشکر41 ثارالله                         

  سن22شهادت عملیات خیبرسال1362 جزیره مجنون                         

     برادران وخواهرانم:دوست دارم اسلحه ای که من                

       برای یاری اسلام وامام عزیز وقرآن برداشته ام                 

اگرافتاد شمانگذارید روی زمین باشد اورابرای یاری اسلام بردارید.  

                     سلام برامام مستدام باد.                             

 

ادامه مطلب ...

پروانه۴

بسم الله الرحمن الرحیم وصیت نامه پاسداراسلام شهید سید عبدالرسول سادات (شهادت بدست منافقین درمسیر نمازجمعه     محافظ شهید آیت الله سید عبدالحسین دستغیب امام جمعه شیراز)     

 بنام خدای شهداء  

این وصیت نامه یک پاسدار به هنگام اهدای خون خود درراه اسلام؛ 

نه درفکرمال است ونه درفکرجان نه درفکر زن است ونه درفکر  فرزند؛ زیرا الله نگه دارش است؛بلکه باقلبی مملوازعشق -به الله واسلام نسبت به رهبرش-امام خمینی و هموطنانش چنین     

  می نویسد:والدین خوبم  من به شما تعلق ندارم-فرزنداسلام هستم-سربازجانبازخمینی هستم شمارابه خداخمینی راتنهانگذارید-برای کمک به حنگ فقط کشاورزی ودامپروری نمائید.   والسلام ۱  /۱۰/۱۳۵۹         

 

وصیت شهید۲

 بسم رب الشهداء 

 

 
  

بسم الله الرحمن الرحیم

وصیت نامه پاسداراسلام شهیداحمد میرزاپوراطلاعات عملیات لشکر41ثارالله شهادت کربلای خونین کردستان سن19 عملیات والفجر4 *  بسم الله الرحمن الرحیم ولاتحسبن الذین قتلوافی سبیل الله امواتا بل احیاءُ عند ربهم یرزقون بنام خداوند بخشنده مهربان مپنداریدانانکه درراه خداکشته شده اند مرده اند بلکه زنده اند ونزد روردگارشان روزی می خورند.سلام برحسین سالار شهیدان وسلام برحسین زمان خمینی بت شکن سلام برکفرستیزان لشکراسلام وسلام برملت شهید پرور ایران. سلام ودرود بروان پاک شهداءازصدراسلام کرفته تاشهیدان کربلای ایران .

ادامه مطلب ...